Monday, September 14, 2009

My Handsome Lord Krishna


As many of you know, my yoga practice has become an integral aspect of my daily life. Since traveling to India to study with my beloved teacher T.K.V Desikachar, my love and devotion to yoga has grown immensely. My latest print, titled My Handsome Lord Krishna, is dedicated to my teacher and to the space in my heart that grows daily with love and devotion for yoga and for Lord Krishna.

This print is indigo blue and gold. It is available on my website www.mayumioda.net

もうご存知の方も多いかもしれませんが、私にとってヨガは毎日の生活の中で欠かすことの出来ないものになっています。敬愛するT.K.V デシカチャー師のもとで学ぶためにインドに渡ってから、ヨガに対する私の愛と献身はますます強くなりました。

一番新しいプリント「私の愛しいクリシュナ」は、私の師であるデシカチャー師とヨガとクリシュナ神への愛と献身によって日々大きくなるハートのスペースに捧げたものです。
これは民芸和紙に濃紺と金色でプリントされています。私のウエブからお買い上げ頂けす。www.mayumioda.net
アロハ & ア・フイ・ホウ
まゆみ


Aloha and A Hui Hou,
Mayumi

No comments:

Post a Comment